יום בחיי מנעולן בירושלים

03:00 לפנות בוקר: הטלפון מצלצל, זוג צעיר  שנתקע מחוץ לבית עם דלת נעולה ואיבד את המפתח האחרון, התקשרו למנעולן הראשון שהצליחו למצא. לאחר מספר נסיונות של  המנעולן לסייע בפתיחה בלי לקום מהמיטה (אם זו דלת טריקה זה אולי יותר פשוט, אול יש מפתח רזרבי, אין חלונות פתוחים) המנעולן קם ויוצא לעבודת לילה. הוא מגיע לדירת הזוג ביורשלים ושם הוא מוצא זוג עייף ודלת עקשנית. לאחר מספר נסיונות פריצה שקטים, המנעולן עובר לכלים כבדים. אחרי כמה דקות הזוג כבר ישן שנת ישרים והמנעולן חוזר לביתו מעוד לקוח מרוצה ועם תקווה ללילה שקט.

08:35: ידידנו המנעולן יוצא ליום עבודה בירושלים.בבוקרו של יום, יש מערכת אינטרקום להתקין. המנעולן מגיע לגן הילדים ולאחר מספר בדיקות רישאניות מתחיל בהתקנת מערכת אינטרקום מתקדמת. לאחר שכל הרכבים פועלים כראוי, המנעולן מבדה שמערכת האינטרקום פועלת כראוי ונוסע לעבודה הבאה.

12:20: החלפת צילינדר ומנעול בדירה של קשישה בבית וגן בירושלים. המנעולן מגיע ולאחר שזוכה לחיוך חם שיחה קצרה עם המארחת, מתחיל בעבודה. לאחר פירוק מיקצועי של הצילינדר הישן ולאחריו גם המנעול, המנעולן מתחיל להכין את הדלת לצילינדר ולמנעול החדש.המנעולן מחדיר במקצועיות את המנעול לתוך הדלת ולאחר שמוודא שכל הבריחים של דלת הרב בריח הכבדה מחוברים כראוי, הוא מחבר גם את הצילינדר. הלקוחה המרוצה אומרת תודה והמנעולן שוב יוצא לדרך.

13:10 המנעולן בדרך להר הצופים להתקנת כספת. המנעולן מקבל טלפון דחוף מלקוח שאיבד את המפתח האחרון לרכב וצריך דחוף מנעולן רכב ממוחה. המנעולן משנה מעט את מסלולו ועוצר בחניון שוק מחנה יהודה לצורך פריצת רכב. לאחר שהמנעולן פרץ את הרכב בלי לגרום כמעט בכלל נזק, המנעולן ממשיך להתקנת הכספת

14:20:המנעולן מתחיל התקנת כספת המיועדת לנשק. לאחר שמנעולן מסיים והכספת מותקנת ופועלת כראוי, המנעולן יוצא לדרכו לכיוון המעבדה לצורך איסוף סוויץ' של רכב שבוטל ממנו האימובילייזר.המנעולן מחזיר את הסוויץ' לבעל הרכב וחוזר לביתו לאחר עוד יום עבודה עמוס במנעולים ופריצות.

פורסם בקטגוריה מאמרים בנושא מנעולן בירושלים. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.